Ingen gitarr?

Idag klockan 16.30 skulle jag spela gitarr med Hasse. Men nä, det blev inget ! Jag som hade varit så duktig att cykla dit och allt! :(

Jaja! Nu är jag så glad ! A, ni kan läsa i förra inlägget, det sprang in en liten länk där också!
Jag tycker att ni ska ställa frågor till mig, om vad som helst! Det är bra om ni följer mig via bloglovin' också!

Imorgon blir det gymnastik igen, men jag måste ta det lungt med mitt öra.

Idag var det jätte varmt och solen var framme så jag satte på Mindy och Molly kopplna och gick ut. Ett tips är att man inte går ut med två kaniner samtidigt, om du förstår vad jag menar! Molly sprang åt ena hållet och Mindy åt andra. Intebra!

På matten idag fick jag reda på att vi har ett prov på vinklar på fredag. Vilket jag inte visste eftersom att jag var sjuk nästan hela förra veckan. Sen har vi engelska läxa till på fredag också, men det visste jag. Historia läxa tills igår, fast jag var inte i skolan då.      Kram Här kommer en bild på Mindy: